Fascination About webmehr.com

Wiki Article

… روز قدس فقط روز فلسطین نیست، روز اسلام است؛ روز حکومت اسلامی است. … روزی است که باید به ابرقدرت‌ها فهماند که دیگر آن‌ها نمی‌توانند در ممالک اسلامی پیشروی کنند. … روز قدس روز جدایی حق و باطل است. من از خداوند تبارک و تعالی خواهانم که غلبه بدهد اسلام را بر همه قشرهای عالَم؛ بر همه مستکبرین، مستضعفین را غلبه بدهد. و از خدای تبارک و تعالی خواهانم که برادرهای ما را در فلسطین، در جنوب لبنان و در هر جایی از عالَم که هستند، از دست مستکبرین و از دست چپاولگران نجات بدهد.»

اگر کشور تا دیروز به عشایر عرب و بختیاری خوزستان به عنوان مردم تفنگ بدست یاد می کرد از این پس خواهند گفت که در بین مردم خوزستان، افرادی سیاست مدار و توانا به اداره کشور وجود دارد.

ابراهيمي نعمت بزرگ انقلاب را مرهون رنج هاي امام در ساليان دراز دانست و اظهار داشت: هركس قدر نداند، كفران نعمت كرده است به سزاي آن در همين دنيا گرفتار خواهد شد.

.. به حمایت از شما برخاستند تا انقلابی را که خون های پاک عزیزان شان در پایش ریخته شده بود، از کج فهمی و انحراف نجات دهند. شما نقطه

.. این کارهایی بود که ما باید پیگری آنها را بر عهده داشتند.»

وب سایت ثبت یار خدمات و تعرفه ها سوالات متداول تماس با ما صفحات پربازدید

De leeftijd is een indicatie serieus te overwegen op een website, de oudste is een Internet site heeft waarschijnlijk veilig te zijn

این نقطه خطرناكی است. لذا من از ایجاد هر نوع چالشی كه این القا رو در سطح

من تاکید می کنم در حال حاظر مدیر عامل بهشت زهرا نیستم، اما عضو هیئت مدیره سازمان بهشت زهرا هستم >محمود رضاییان �اد شدند که توسط خانواده های شان به خاک سپرده می شدند.»

شنیده ام اهالی عالم مجازی خیلی ابراز لطف کرده اند. ندیده ام ولی خیلی ممنونم و از همه تون التماس دعا دارم.

این كه هر رسانه هرچه دلش خواست بنویسد و آن را منتشر كند درست نیست و باید به آن برخورد كرد. این تذكر رهبری اهمیت فوق العادهای دارد.

در شرایطی که به نظر کارشناسان عملکرد قابل قبول قالیباف در شهرداری تهران طعم خوشی از اصولگرایی اصلاح طلبانه در دهان شهروندان قرار داده است اما نشانه رفتن اصولگرایان منتقد از سوی برخی تندرو ها به نظر فعالان سیاسی تبعات غیر قابل جبرانی برای نظام خواهد داشت.

استفاده از این لینک ها باعث میشود که به دیگر سایت های مرتبط متصل شوید و از این طریق بتوانید کاربران بیشتری جذب کنید. بک لینک ها و انکرتکست ها از جمله لینک های خارجی هستند که بسیار روی سئوی سایت موثر هستند.

بدین ترتیب این بار سند خود را دادم اما سفارشات لازم را هم کردم که مباد غفلتی که دادستان قبلی تهران مرتکب شده بود تکرار شود و پای واسطه هایی به ماجرا باز شود که به جای دادخواهی و دفاع از حق مظلوم و محاکمه ظالم، دست اندرکار تهدید و بی آبرو کردن یک فرد در خانواده و نزد آشنایان و همسایگان شوند و از دیگر سوی آبروی دستگاه قضا آن هم در کشوری اسلامی را به قیمت مصون ماندن ظالمان، چنین ارزان بفروشند. البته این را هم بگویم که در این جلسات که برای بررسی گزارش هایی از وقوع شکنجه و اعمال ناشایست انجام گرفته در زندان ها و پیگیری حوادث بعد از انتخابات تشکیل شده بود، باری از من پرسیدند که آیا تداوم جمع آوری اسناد شکنجه و تجاوز و کشتار مردم را به مصلحت می دانید و آیا ممکن نیست که این اسناد به دست نااهلان بیافتد؟ که من نیز در پاسخ گفتم این اسناد را در مکان محفوظی نگهداری می کنم و در صورت دستیابی به نتیجه، از بین خواهم برد و تاکید کردم که اسناد تجاوز و شکنجه هیچ مایه افتخار نیست که بخواهم آنها را در صندوقچه ای نگهدارم و یا بر دیوار بیاویزم. اسنادی است برای دستیابی به عدالت و ستاندن حق مظلوم از ظالم متجاوز که بعد از دستیابی به نتیجه، مرجح آن است که نابود شود و بوی متعفن و صورت آزاردهنده ظلم نهفته در آن از بین برود.

Report this wiki page